Michelle Vesterby

BLIV EN BEDRE OG STÆRKERE LØBER!


12-ugers løbecamp & klub


12-ugers løbecamp & klub


12-ugers løbecamp & klub


Min tilgang

Det skal være simpelt, sjovt og effektivt at skabe resultater så du kan blive den bedste version af dig selv

Hør mere om min
løbe bootcamp

Hør hvad tidligere klienter har sagt

Bootcamp program

Opstart

Gennemgang af Bootcampen og praktikse info via video og live chat, hvor vi sørger for at du kommer godt i gang

Fysisk test på, hvor du er i dag og eventuelt før billede, hvis du ønsker det.

Undervejs
3 løbetræninger i ugen med klare instruktioner på, hvad du skal lave, tilpasset dit niveau. Der er to forskellige programmer ét til dig der vil op af sofaen og løbe en 5km og ét til dig der vil fra en 5km op til en 10km. Derudover vil der være core-træning som udføres derhjemme uden udstyr eller i dit fitness center.
Jeg er tilgængelig som din træner til at svare på eventuelle spørgsmål og motivere dig igennem programmet. Hvis der er spørgsmål til programmet eller andet foreslår jeg at bruge fælleschatten, da der kunne være andre med samme spørgsmål.
Du får mulighed for at måle din udvikling undervejs på en sjov og nem måde igennem udvalgte test.
I gruppen motiverer, inspirerer og støtter vi hinanden igennem programmet. Alle gennemfører træningerne sideløbbende, hvorfor i kan bruge hinanden og mig til at styrke motivationen
I løbet af de 12 uger vil der være udfordrende og sjove challenges der får os til at presse os selv lidt ekstra henimod en bedre løber og bedre version af os selv.
Til slut
Vi afslutter løbecampen med en fysisk test for at se, hvor meget bedre en løber vi er blevet efter de 12 uger.

Fælles opfølgning på programmet med feedback og erfaringer.

Michelles løbeklub

Ønsker du at opnå vedvarende resultater?

Når de 12 ugers løbecamp slutter, så bliver du automatisk en del af min “Michelles løbeklub” hvor vi bygger videre på de gode løbe rutiner, sørger for at du bliver bedre, sundere og stærkere løber
  • For dig der ønsker at vedligeholde de gode resultater
  • Du er vant til at løbe, men vil gerne blive hurtigere og undgå skader
  • Du vil gerne have mere struktur og inspiration til din træning
  • Du er fast besluttet på at tage ansvar for din egen succes
Din app

Alt hvad du har brug for der hvor det passer dig

I appen kan du løbende følge og se din personlige udvikling.

Alle øvelser er instrueret af mig med små korte øvelsesvideoer, som du kan afspille, når det passer ind i din hverdag.

Vi skaber holdånd og motiverer hinanden igennem hele forløbet, så dette er en træning du får gennemført

Om mig

Jeg er tidligere elitesvømmer, har en kandidat i Idræt & Sundhed fra SDU, og i dag er jeg professionel triatlet. Jeg ved altså alt om, hvad din og min krop har brug for. Alligevel har jeg selv dage, hvor jeg ikke orker at træne. Det er helt naturligt, selvom jeg ved, at jeg aldrig fortryder en træning, jeg har lavet. Derfor har jeg også en coach, der hjælper mig – det tror jeg på, at vi alle har brug for. Vi lever i en verden, hvor alt skal være perfekt. Den illusion tror jeg ikke på – heller ikke, når det gælder kost og motion. Men jeg tror på, at vi ved hjælp af motivation, inspiration og stærke mål, kan nå hele vejen. Frygten for at fejle, må nemlig aldrig overskygge lysten til at lykkes. Vi mennesker kan nemlig meget mere, end vi tror, det handler blot om at fokusere på det rigtige. Det er en af mine mange genveje til målet, som jeg gerne deler med dig. Min drivkraft og motivation har fået mig til tops og givet mig guldmedaljer om halsen til Ironmans i hele verden. Du behøver ikke at ville det samme, men vejen til at krydse mållinjen er ens – uanset, om det gælder et ønske om en livsstilsændring, vægttab eller en stærkere krop.

Ofte Stillede Spørgsmål

Dig som har svært ved at tilpasse din hverdag efter et bestemt træningstidpunkt, og som ønsker at det skal være en nem og overskuelig men samtidig effektiv træning.

Løbecampen forløber over 12 uger, og starter den dato du har valgt.

Der er en grænse på 50 deltagere per løbecamp, og pladserne fyldes efter først-til-mølle-princippet. Så book allerede din plads nu og få 12 fantastiske uger.

Der vil være 3 ugentlige træninger a´ cirka 30 minutters varighed og en bonus træning til weekenden. Træningerne kan udføres der hjemme eller i fitness. Og så kan du altid have din træning med på ferie.

Du kan tilmelde dig helt indtil startdatoen for den enkelte løbecamp.

Vi vil i mange øvelser bruge vores egen kropsvægt, men for at kunne udføre flere af øvelserne skal du bruge en lang elastik. 

Hop med på en af mine løbecamps og start din rejse mod en bedre version af dig selv

Michelle Vesterby

Hop med på én af mine løbecamps og start din rejse i mod en bedre version af dig selv.

Følg mig

© 2022 Michelle Vesterby – All rights reserved
Terms and Conditions · Privacy Policy

Michelle Vesterby

CVR: 38816578

michelle_vesterby@hotmail.com

Haraldsgade 16 · 7400 Herning

Powered by Boon